یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

ماه عسل در بورا بورا

یکی از مقاصد تور ماه عسل برای ثروتمندان دنیا، بورا بورا است. این جزیره ی زیبا دقیقا همان جایی است که افراد برای رسیدن به آرامش نیاز دارند. ما هم در این مطلب یک سفر مجازی به بورا بورا را برای خوانندگان خود ترتیب داده ایم. فمنوم را در این مطلب همراهی کنید و با جزیره ی زیبای بورا بورا آشنا شوید.

خرید تور ماه عسل برای بسیاری از افرادی که تازه ازدواج کرده اند، مهم است؛ چرا که دوست دارند این روزهای شروع زندگی مشترکشان را به بهترین شکل ممکن بگذرانند. 
بسیاری از آژانس های مسافرتی برای رفع این نیاز و خواسته ی افراد، تورهای ماه عسل به مقاصد مختلفی را در سراسر جهان برگزار می کنند که هر زوجی بنا بر سلیقه و بودجه ی خود، یکی از پکیج های تور ماه عسل را انتخاب می کنند.
پس از مقاصد مختلفی که در بخش تورهای ماه عسل فمنوم معرفی کردیم، امروز قصد داریم جزیره ی زیبای دیگری را به عنوان یکی ازبهترین مقاصد برای ماه عسل به شما معرفی کنیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
 

ماه عسل در بورا بورا

ماه عسل در بورا بورا

کسانی که هزینه ی زیادی، یا بهتر است بگوییم خیلی زیاد، را برای ماه عسل خود کنار گذاشته اند و می خواهند رویایی ترین روزهای زندگی خود را در قطعه ای از بهشت روی زمین بگذرانند، بورا بورا را در خرید تور ماه عسل خود انتخاب کنند.

بورا بورا کجاست؟

یکی از زیباترین نقاط روی زمین بورا بورا است. تنها با تماشای تصاویری محدود از این جزیره هم می توانید به عمق رویایی بودن این منطقه پی ببرید.
بورا بورا جزیره ای زیبا در اقیانوس آرام در شمال غربی تاهیتی در پلینزی فرانسه است. این جزیره به یکی از مکان های عالی برای غواصی در غار شناخته شده است که توسط سواحل مرجانی محاصره شده است. در این جزیر یک کوه آتشفاشنی با ۷۲۷ متر نیز وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند. 


ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C

مشاجره والدین در حضور کودکان عملی وحشیانه محسوب می شود که قادر است تمام زندگی کودک را تحت تاثیر قرار دهد. کودکانی که شاهد جر و بحث های شدید و بی مهری والدین نسبت به یکدیگر هستند، بزرگسالانی با مشکلات روانی و تالمات روحی مزمن خواهند بود...

ظالمانه ترین اتفاق را زمانی در محیط منزل خود رقم می زنیم که مقابل چشمان کودکانمان به مشاجره می پردازیم.

کودکی که هیچ اراده و قدرتی در کنترل امور اطراف خود ندارد، با مشاهده ی مشاجره بین پدر و مادر دنیای اطراف خود را ناامن می یابد. با هر صدای فریاد و تهاجم پدر و مادر به سمت یکدیگر، کودک چیزی را در وجود خویش از دست می دهد که شاید دیگر هرگز فرصتی برای بازیابی آن وجود نداشته باشد.

 تاثیر مشاجره والدین بر کودکان

چیزی که والدین هنگام مشاجره نمی بینند

چیزی که والدین هنگام مشاجره با یکدیگر نمی بینند، چشمانی است که بیش از حد مردمک آن ها باز شده و با تعجب، ترس، اضطراب و اندوه به صحنه ی مشاجره خیره شده است.

در حالی که سخت مشغول دادن جواب های کوبنده به یکدیگر هستیم و سعی می کنیم با صدای بلندتری پاسخ طرف مقابل را بدهیم، به جز از بین بردن اعتبار زندگی مشترکمان کودکی که تنها مأمن او خانه است، را زیر پای خود له کرده و عبور می کنیم.

کودکانی که در دوران کودکی و نوجوانی شاهد مشاجره های سخت والدین خود هستند، در بزرگسالی به افرادی پرخاشگر و طلبکار از جامعه تبدیل می شوند.

 

تاثیر مشاجره والدین بر کودکان

 

والدین بی کفایت

والدینی که هنگام مشاجره با یکدیگر به نگاه های ملتمسانه و گریه های کودک خود اهمیتی قائل نمی شوند، بی کفایتی خود در نگهداری و مسئولیت پذیری کودک را ثابت کرده اند.

 

تخریب شخصیت

این والدین با هر بار مشاجره که احتمالا دفعات بعدی سخت تر و سنگین تر از بار قبل می باشد، تکه ای از شخصیت در حال شکل گرفتن کودکشان را تخریب می کنند. و کودک با محیط آشفته ی اطراف خود تکه های شکسته ی شخصیت و روانش را به شکلی نامنظم و کج و معوج چیده و رشد می کند.

در آینده انتظار داریم که این کودک که حالا تازه به دوران جوانی پا گذاشته است، مودب، متین و عاقل باشد!

به راستی این انتظاری نابجا و تفکری غلط است که از کودک بیگناه و بی پناه دیروز که با بی فکری و بی مسئولیتی زیر خودخواهی و نادانی خود شکوفایی اش را فلج کرده ایم، انتظار موفقیت و سلامت روان داشته باشیم.

 

تاثیر مشاجره والدین بر زندگی کودکان

 

ضعف تحصیلی و مراقبت مسئولان مدرسه

چنین کودکانی احتمالا در تحصیلات خود نیز دچار مشکلاتی خواهند شد. مسئولان مدرسه بعضا شاهد افت تحصیلی ناگهانی برخی از دانش آموزان هستند، و اگر این مسئولان به حد کافی وظیفه شناس باشند حتما از علت آن جویا خواهند شد. و غالبا این پیگیری ها به مشکلاتی داخل خانواده بر می گردد.

مسئولان مدرسه می باید در چنین شرایطی با فراخواندن والدین آن ها را نسبت به اتفاقی که به صورت ساکت و چراغ خاموش در زندگی فرزندشان در حال رخ دادن است، آگاه نمایند.

 

خطر اعتیاد و جرم

اگر این کودکان و نوجوانان در سنین پایین تر مورد توجه و معالجه آلام روحی قرار نگیرند، کاندیدای مناسبی برای گرایش به سمت اعتیاد و نیز اعمال مجرمانه خواهند بود.

بیشتر مطالعات و بررسی ها بر زندگی نوجوانان و جوانانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده اند، حاکی از آن است که عموم این افراد در زندگی کودکی و نوجوانی خود آلام روحی سختی را در محیط خانواده ی خود پشت سر گذاشته اند. زخم هایی که بدون مداوا باقی مانده و اتفاقا بارها و بارها دوباره تجدید شده اند.

 

تاثیر مشاجره والدین بر زندگی کودکان

 

فمنوم و حمایت از حقوق کودکان

فمنوم در راستای حمایت از حقوق کودکان هرگونه عمل خشونت آمیز جسمی یا روانی که به تخریب شخصیت و رشد و تعالی کودکان ایران زمین منجر شود، را محکوم ساخته و به عنوان دیده بان ظلم هایی که به فرشته های سرزمینمان می شود، عمل خواهد کرد.


منبع:

https://www.femanom.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86

خلاصه رمان جین ایر

رمان جین ایر نوشته ی شارلوت برونته نویسنده ی انگلیسی یک اثر جاودانه در دنیای ادبیات جهانی به شمار می رود. تا کنون چندین بار با اقتباس از این رمان فیلم های سینمایی ساخته شده است که هر بار نیز با توجه و اقبال مخاطبان روبرو گردیده و موفق عمل کرده اند.

رمان مشهور جین ایر نوشته ی شارلوت برونته اثری خواندنی و ماندگار از این نویسنده است. جالب است بدانید که چندین بار فیلم سینمایی جین ایر نیز با کارگردانی و بازیگران مختلف تولید گشته است.  

 

شارلوت برونته

شارلوت برونته نویسنده ی انگلیسی تبار خواهر امیلی و آنا برونته می باشد. شارولت از دو خواهر خود که آن ها نیز نویسنده بودند، با نوشتن کتاب جین ایر شهرت بیشتری کسب کرد.

رمان بلندبی های بادگیر نیز به قلم امیلی برونته نگاشته شده است که در نوع خود داستانی خواندنی و جذاب دارد. اما رمان جین ایر در میان آثار این سه خواهر نویسنده  توانست جایگاه دائمی در قلب خوانندگان جهانی به دست بیاورد.

رمان جین ایر در سال ۱۸۴۷ میلادی و در روز شانزدهم ماه اکتبر منتشر گردید.

 

خلاصه داستان رمان جین ایر

در رمان جین ایر به دخترکی آشنا می شویم به نام جین که با از دست دادن خانواده اش مجبور به زندگی با دایی و زن دایی اش می شود. با فوت کردن دایی جین، وی با زن دایی و فرزندان او روزگار می گذراند. روزگاری که با بدجنسی های آن ها به سختی می گذرد.

جین به یک مدرسه ی شبانه روزی با شرایطی بد فرستاده می شود و در آن جا نیز تالمات روحی زیادی را پشت سر می گذارد که به دلیل شخصیت قوی و روح آزاده ای که دارد، به خوبی از پس آن ها برمی آید.

جین پس از اتمام تحصیل و در جوانی به ثورنفیلد می آید تا به عنوان معلم سرخانه مشغول تدریس به دخترکی شود. و ماجرای اصلی داستان در این عمارت انگلیسی اتفاق می افتد.

آقای راچستر به عنوان کارفرمای جین به وی دل می بندد و جین ایر نیز به صورت متقابل عاشق کارفرمای خویش است. بدون آن که باور داشته باشد مردی صاحب مقام، ثروت و دریافت توجهات زیاد از سوی بانوان زیبا و جوان دیگر، توجهی به او بنماید.

در واقع داستان هم تا زمانی همین طور پیش می رود که جین تصور می کند ارباب راچستر قصد ازدواج با بلانش زیباروی را داشته و به او که بهره ی چندانی از زیبایی نبرده، توجهی نخواهد نمود.

 

خلاصه داستان رمان جین ایر

 

جین آماده ی رفتن از ثورنفیلد می شود و خود را برای مبارزه با روزهای اندوه و گرفتاری آماده می سازد. اما ارباب راچستر به وی ابراز عشق نموده و پیشنهاد ازدواج خود را در سریع تری زمان تسلیم می نماید.

همه چیز آماده ی برگزاری عروسی می گردد؛ جین ایر از این که سرانجام به همسری ارباب راچستر درمی آید در پوست خود نمی گنجد؛ اما موقع شهادت بی مانع بودن ازدواج کسی با اعلام متاهل بودن راچستر دنیای رویایی همسری وی را به یکباره خراب می کند.

لباس عروسی از تن خارج می شود. چمدان بسته شده و جین آماده ی ترک ثورنفیلد است. هر چقدر ارباب برای راضی کردن وی به ماندن تلاش کرده و توضیحات مبسوطی از زن دیوانه ای که در بالاترین طبقه ی خانه نگهداری می کند، به جین می دهد باز هم موفق به راضی کردن وی برای ماندن در ثورنفیلد نمی شود.

جین مصمم به بیرون آوردن دامن خود از هر گونه عمل خلاف عقل، شرافت و انسانیت در حالی که قلب خود را در ثورنفیلد جای گذاشته، از آن جا می رود.

جین که ارباب راچستر را با تمام اندوهش تنها گذاشته است، زندگی جدیدی را با مشکلات و مسائل خود آغاز می کند و چندین سال از محبوب خویش بی خبر است. در حالی که تمام این مدت را با یاد وی سر کرده و امیدوار است که ارباب نیز راهی برای نجات خویش از ورطه ای که در آن قرار گرفته، پیدا کرده باشد.

اما جین زمانی دوباره ارباب راچستر را می بیند که وی در آتش سوزی که توسط زن دیوانه اش اتفاق افتاده بینایی اش را از دست داده است. و البته همسر مجنونش نیز جان باخته و اکنون راچستر یک مرد مجرد محسوب می شود.

جین ایر بدون توجه به چشمان بی فروغ و نابینای ارباب راچستر و ظاهر وی که اکنون ناخوشایند و دستی که بر اثر سوختگی شدید تغییر شکل داده است، برای ازدواج پیش قدم شده و زندگی مشترکی را که یک بار مانعی موجب شد تا شکل نگیرد، آغاز می کنند...

 

منبع:

https://www.femanom.com/هنر،-تاریخ-و-ادبیات/رمان-جین-ایر-اثر-شارلوت-برونته

نقد و بررسی فیلم جشن دلتنگی

فیلم سینمایی جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی یک فیلم کاملا متفاوت است که این روزها روی پرده ی سینماهای کشور مشاهده می کنیم. در این فیلم به قصه ی زندگی چند خانواده وارد شده و با چالش هایی که روبروی آن ها قرار دارد، هم مسیر خواهیم شد.

فیلم سینمایی جشن دلتنگی با نویسندگی پوریا آذربایجانی و مونا سرتوه و کارگردانی پوریا آذربایجانی روی پرده ی سینماهای کشور قرار گرفت.

 

خلاصه فیلم جشن دلتنگی

در این فیلم سینمایی به دنیای زندگی هایی وارد می شویم که هر یک به نوعی دلتنگی و تنهایی بشر را در جهان قرن ۲۱ام به تصویر می کشد.

جایی مردی ۳۲ ساله با ساده خیالی به فکر کسب شهرت است. یک زوج دیگر در سنین میانسالی با مشکلات پیچیده ای دست به گریبان می شوند.

یک زوج جوان برای تولید نخستین فرزند خود لحظه شماری می کنند و دختری به نام سارا، هویت جدیدی برای خود دست و پا کرده و سعی می کند با این هویت تازه زندگی جدیدی را آغاز کند...

این آدم هایی که قصه ی زندگی شان را در فیلم جشن دلتنگی می بینیم، از طبقات اجتماعی مختلفی هستند و نقطه ی اشتراکشان در فضای مجازی به هم می رسد...

 

بازیگران فیلم جشن دلتنگی

بازیگران فیلم سینمایی جشن دلتنگی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، اشکان منصوری، پریوش نظریه و امید روحانی هستند.

 

خلاصه و داستان فیلم سینمایی جشن دلتنگی

دیگر عوامل فیلم جشن دلتنگی

همان طور که گفتیم کارگردان این فیلم سینمایی پوریا آذربایجانی بوده و نویسندگی آن نیز بر عهده ی پوریا آذربایجانی و مونا سرتوه می باشد.
دیگر عوامل این فیلم به شرح زیر هستند:

تهیه کننده: سید علی قائم مقامی

موسیقی: فردین خلعتبری

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست

طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی

صدابردار: آرش برومند

تدوینگر: خشایار موحدیان

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده

مسئول لباس: مرضیه حبیبی

دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی

مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی

مدیر تدارکات: حسین روزبهانی

دستیار تدارکات: اسماعیل شاهیوند

منشی صحنه: آرزو نیکپور

عکاس: مونا سرتوه

مدیر روابط عمومی و تبلیغات: علی زادمهر

 

خلاصه و تیزر فیلم سینمایی جشن دلتنگی

 

کدام سینماها فیلم جشن دلتنگی را نمایش می دهند؟

برای دیدن این فیلم سینمایی که ژانری متفاوت دارد، می توانید به یکی از سینماهای زیر در شهر خود مراجعه کنید.


# پردیس سینمایی زندگی (تهران، میدان صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر)
# پردیس سینمایی کوروش ( تهران، بزرگراه شهید ستاری، نبش پیامبر مرکزی)
# پردیس سینما آزادی (تهران، خیابان بهشتی، نبش خالد اسلامبولی)
# پردیس سینمایی ملت (تهران، اتوبان نیایش، روبروی کردستان)
# پردیس سینمایی باغ کتاب (تهران، بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ی ملی، باغ کتاب تهران)
# پردیس سینمایی چارسو (تهران، خیابان جمهوری تقاطع حافظ)
# پردیس سینمایی مگامال (تهران، شهرک اکباتان فاز ۲)
# پردیس سینمایی شهرک (تهران، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مجتمع پلاتین)
# سینما اریکه ایرانیان (تهران، بلوار شهید فرحزادی، نبش ارغوان)
# موزه سینما (تهران، خیابان ولیعصر، باغ فردوس)
# سینما فرهنگ تهران (تهران، شریعتی، بالاتر از خیابان دولت)
# سینما بهمن تهران (تهران، میدان انقلاب)
# سینما گالری سمرقند (تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، تقاطع بلوار لاله)
# سینما پردیس سینمایی چهارباغ ( اصفهان، چهارباغ عباسی، روبروی هتل عالی قاپو)
# سینما پیام شیراز (شیراز، چهارراه زند)
# پردیس سینمایی اطلس مشهد (مشهد، بزرگراه کلانتری، میدان حافظ)
# پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ (مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۸)
# سینمای فلسطین همدان (همدان، میدان امام خمینی جنب پاساژ قائم)

 

تیزر فیلم جشن دلتنگی

تیزر فیلم جشن دلتنگی را در لینک زیر ببینید:


https://www.femanom.com/%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%B1/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D9%88-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%8C-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C


ماه عسل در خرم آباد

اگر می خواهید برای ماه عسل، یکی از مکان های خوب برای ماه عسل را انتخاب کنید اما از طرفی هم می خواهید در ایران سفر کنید و چندان هزینه نکنید، می توانید با ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم یکی از شهرهای فوق العاده ی کشورمان را به عنوان مقصد ماه عسل به شما معرفی کنیم.

بعد از مراسم پر دنگ و فنگ عروسی، تازه عروس دامادها خود را برای اولین سفر زندگی مشترکشان آماده می کنند که به آن می گوییم ماه عسل.
ماه عسل برای زوجین قرار است روزهایی باید که شیرینی آن تا ماه زیر زبانشان بماند و طعم آن همچون عسل شیرین باشد و دلپذیر از آنجایی که این سفر قرار است شروع سفرهای مشترک یک عمر زندگی باشد، بسیاری برای آن، تدارک های زیادی می بینند. 
برخی ها ترجیح می دهند یک ماه عسل ساده، گرم و خودمانی داشته باشند و برخی دیگر دوست دارند که با خرید تور ماه عسل، به یک سفر لوکس به یکی از مکان ها برای ماه عسل بروند.
در مطلب " ماه عسل در بالی " ما یکی از مکان ها برای ماه عسل، مکانی زیبا و لوکس را به شما معرفی کرده ایم که خرید تور ماه عسل به مقصد بالی، هزینه ی زیادی هم در بر می گیرد.
اما امروز در این مطلب قصد داریم شما را با یک برنامه ی سفر ماه عسل ارزان اما بسیار صمیمی به شما پیشنهاد دهیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید. 
 

گردشگری در خرم آباد | ماه عسل در خرم آباد

تور ماه عسل به خرم آباد زیبا

خرم آباد کجاست؟

همانند نامش، خرم آباد واقعا زیبا و خرم است. خرم آباد در لرستان، سرزمین آبشارها و چشمه های خروشان قرار گرفته است. لرستان پر است از قلعه، چشمه، آبشار و روستاهای زیبا و طبیعت بکر آن برای هر مسافری جذاب است، به خصوص یک زوج تازه ازدواج کرده که عاشق طبیعت هستند و دوست دارند بکرترین جاذبه های دیدن کنند.
خرم آباد درست در دره ای باصفا بنا شده است و روی ساحل رودخانه قرار گرفته است، شهری هزارساله با قدمتی کهن که میزبان تمدن های متعددی مانند، کاسی‌ها، بابلی‌ها، ساسانیان، سلجوقیان و خوارزمشاهیان بوده است. 
در سفر ماه عسل به خرم آباد هم فال است و هم تماشا، هم جاذبه های گردشگری طبیعی می بینید و هم طبیعتی بکر که مثل و مانندش در هیچ جای ایران یافت نمی شود. به جای خرید تور ماه عسل به شهر و کشورهای خارجی، خرم آباد می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد.
 

مخمل کوه لرستان

در خرم آباد کجا بریم؟

مخمل کوه

اگر می خواهید یکی از زیباترین کوه های ایران را ببینید و اولین سفر مشترکتان را در یک کوه جنگلی زیبا آغاز کنید، مخمل کوه یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. 
این کوه مرتفع، در قسمت شمال شرقی خرم آباد قرار گرفته است و همان گونه که از نام آن پیداست، صخره های آن، به دلیل پوشیده شده از، سبزه، گل و گلسنگ، همانند مخمل نرم و لطیف می شود و با شروع فصل بارندگی، این گلسنگ ها به رنگ سبز در می آیند. در این کوه آبشار زیبایی با همین عنوان وجود دارد که بر محبوبیت آن می افزاید و برای عکس برداری اولین سفر مشترک بسیار مناسب است.
 

آبشار گریت خرم اباد

دو آبشار زیبای خرم آباد

همان طور که گفتیم، در خرم آباد آبشارهای زیبایی وجود دارد که در ادامه به معرفی چند آبشار زیبای آن خواهیم پرداخت:

آبشار نوژیان

این آبشار از آن جایی که مرتفع‌ترین آبشار لرستان است و گیاهان دارویی در اطراف آن می‌روید، بسیار معروف است. این آبشار بسیار زیبا در ۴۰ کیلومتری جاده کمربندی خرم آباد قرار گرفته است.

آبشار گریت

این آبشار به دلیل پر خروش بودن آن و قرار گرفتنش در میان درختان بلوط، زالزاک و مو بسیار معروف است. این آبشار ۱۵ متری یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در لرستان است و یک مکان مناسب برای گرفتن عکس‌های دونفره در ماه عسل!
 

در خرم آباد کجا اقامت کنیم؟

اگر بخواهید در یکی از هتل های خوب خرم آباد اقامت کنید و از طرفی هم به جاذبه های گردشگری به راحتی دسترسی داشته باشید، هتل رنگین کمان گزینه ای مناسب است. این هتل از سال ۱۳۹۲ به پذیرایی از مسافران مشغول است و در مجتمع تفریحی رنگین کمان واقع شده است که در آخرین طبقه هم می توانید در رستوران گردان آن، با چشم انداز زیبای شهر، غذای خوشمزه میل کنید.

چنانچه می خواهید ماه عسل رویایی خود را در ایران سپری کنید، به جای خرید تورهای گران ماه عسل خارجی، به خرم آباد زیبا سفر کنید و این روزها را ماندنی کنید.


منبع: 

https://www.femanom.com/ماه-عسل/تور-ماه-عسل-و-سفر-به-خرم-آباد