یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

قهرمان سوپر جام معلوم شد

پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد. با توجه به انصراف استقلال از بازی در سوپر جام ،پرسپولیس به عنوان قهرمان سوپر جام انتخاب شد.

چرا پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد ؟

بعد از اخبار مختلفی که از به تعویق انداختن زمان برگزاری سوپرجام به گوش می رسید، با انصراف استقلال از سوپر جام ، پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ قرار بود استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ هفدهم در دیدار سوپرکاپ روز ۲۹ تیر به مصاف هم بروند.


این دیدار به دلایل مختلف از سوی آبی‌ها در نهایت لغو شد اما پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری آن همچنان ادامه دارد. سایت سازمان لیگ دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با توجه به انصراف استقلال از بازی در سوپر جام قهرمان این دیدار محسوب می‌شود، به آن پرداخت.


سازمان لیگ برتر در خبر خود با تیتر " پرسپولیس برنده سوپرجام اعلام شد" خبر را اینگونه اعلام کرده است: به دلیل انصراف استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.


در ادامه این خبر درباره لغو سوپرجام، سازمان لیگ با اشاره به انصراف استقلال برگزاری آن را در ۲۹ تیرماه منتفی دانست و از قهرمانی پرسپولیس خبر داد.

منبع : فمنوم

تصادف اتوبوس با تانکر در سنندج + فیلم

اوایل امروز به وقت بامداد، در تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج ، دست کم ۱۳ نفر کشته شدند. در این حادثه تانکر نفت کش به اتوبوس ایستاده مسافربری سنندج برخورد کرده و دچار انفجار مهیبی شد. جزئیات و فیلم تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج را در ادامه بخوانید و ببینید. سنندج تسلیت

در پی برخورد نفتکش به یک اتوبوس مسافربری در سنندج، انفجاری رخ داد که در پی آن بسیاری از مسافرین جان خود را از دست دادند.

این حادثه در ساعت ۴ دقیقه بامداد امروز رخ داد که طی برخورد نفت کش با اتوبوس، انفجار شدیدی رخ داد و آتش سوزی اتفاق افتاد. در این حادثه دو دستگاه خودروی وانت پیکان و خودروی که قابل شناسایی نبود قربانی حادثه شدند.

در تصادف تانکر با اتوبوس سنندج، ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی سوخت که تا کنون ۱۳ جسد تحویل نیرو های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.

فیلم تصادف تانکر با اتوبوس مسافربری سنندج

 

در جریان این حادثه راننده و شاگرد راننده اتوبوس نجات پیدا کرده اند.

فیلم تصادف نفتکش با اتوبوس مسافربری سنندج

در لینک زیر بقیه فیلم ها را ببینید:

دوپینگ سعید عزت اللهی به کجا رسید؟

امروز خبر دوپینگ سعید عزت اللهی از سوی ریک سایت روسی منتشر شد و در مجامع ورزشی دست به دست چرخید. اما ماجرا چیست؟ آیا خبر دوپینگ سعید عزت اللهی صحت دارد؟ با ما باشید تا مثبت یا منفی بودن این خبر را بدانید.

نتیجه دوپینگ سعید عزت اللهی منفی اعلام شد

پس از خبر دوپینگ سعید عزت اللهی در یک سایت روسیه، این هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان، در محافل ورزشی و حامیان این ورزشکار حرفه ای تیم ملی ایران، زمزمه هایی به راه انداخت.

خبر از آن جایی شروع شد که در آزمایشی که از سعید عزت اللهی گرفته شده بود، نتیجه های غیر معمولی دیده می شد که یک سایت روسی آن را به دوپینگ سعید عزت اللهی نسبت داد.

اما آزمایشاتی که انجام شد نتیجه دوپینگ سعید عزت اللهی را منفی اعلام کرد و این پرونده مختومه اعلام شد.

سایت اسپورت اکسپرس در گزارشی با همین موضوع نوشته است:

« بر اساس اطلاع یک کانال تلگرامی، اولین آزمایش دوپینگ سعید عزت الهی مثبت اعلام شده است. طبق این گزارش، نمونه A دوپینگ این بازیکن ایرانی که دو بازی نیز در جام جهانی برای کشورش انجام داد، حاوی مقادیر زیادی از هورمون تستوسترون بوده که جزو موارد دوپینگ محسوب می شود.

فیفا تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده و البته از بیان هرگونه اطلاعات اضافی در این زمنیه تا روشن شدن آزمایش های نهایی خودداری کرده است.»


منبع : فمنوم

کی روش از ایران رفت؟

آیا کارلوس کی روش از ایران رفت؟ کارلوس کی روش بدون امضا قرارداد از ایران رفت. علی رغم این که انتظار داشتیم قراردادی حداقل تا مدت جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش تنظیم شود، اما صبح امروز پنج شنبه ۱۴ام تیر ماه این سرمربی پرتغالی ایران را به مقصد پرتغال ترک کرده و به نظر می رسد این خروج کی روش بدون امضا قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته باشد...

کارلوس کی روش بدون امضا قرارداد از ایران رفت

 

اخبار قبلی حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال ایران حداقل تا پایان جام ملت های آسیا با سرمربی فعلی تیم ملی کشور یعنی کارلوس کی روش قراداد مجدد امضا خواهد کرد. اما علی رغم انتظارها برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش، صبح امروز سرمربی پرتغالی بدون امضا قرارداد تهران را ترک کرده و به لیسبون پرواز کرد.

درگیری های لفظی و چالش های میان کارلوس کی روش و برانکو پیش از این خبرساز حواشی دنیای فوتبال شده بود، اما به نظر می رسید با میانجی گری فدراسیون فوتبال کشور این موضوع حل شده و حتی صحبت از قرارداد ۴ ساله با کی روش تا جام جهانی بعدی در میان بود. اکنون مشخص نیست که به چه علت سرمربی موفق پرتغالی بدون امضا قرار داد از تهران رفته و آیا بازگشتی برای وی به کشور وجود خواهد داشت و یا این که خداحافظی کی روش از تهران همیشگی بوده است؟!

منبع: 

فمنوم

ساعات کار ادارات دولتی

تغییر ساعات کاری ادارت دولتی به منظور کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف از روز شنبه ۱۶ام تیر ماه تا پایان این ماه اجرا خواهد شد. طی این ابلاغیه در این مدت تقریبا دو هفته ای ساعات کار ادارات دولتی از ۶ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود...
 

به منظور مدیریت مصرف برق و کنترل ساعات خاموشی تهران، ساعات کار ادارات دولتی از روز شنبه ۱۶ام تیر ماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این تغییر ساعات کاری ادارات تا پایان تیر ماه برقرار می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: ۵۰ اکیپ از سوی شرکت توزیع برق تاسیس شده تا نظارت بر مصرف ادارات دولتی را اعمال کنند به گونه‌ای که اگر ادارات دولتی پس از ساعت ۱۳:۳۰ سیستم‌های سرمایشی خود را خاموش نکنند دچار قطعی برق خواهند شد.

حتما بخوانید: جدول خاموشی تهران

آیا همگام با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی ، ساعت طرح ترافیک نیز تغییر می کند؟

بر خلاف چیزی که کارمندان ادارات دولتی تصور می کردند، ساعات طرح ترافیک با وجود تغییر ساعت کاری ادارات دولتی تغییری نخواهد کرد و طبق روال قبلی از ۶:۳۰ صبح الی ۱۹ خواهد بود.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این موضوع را با توجه به کوتاه بودن و موقتی بودن تغییر ساعات کاری ادارات دولتی کاملا منطقی دانست.

 

منبع:

https://www.femanom.com/اجتماعی/تغییر-ساعات-کار-ادارات-دولتی