یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

ماه عسل در بورا بورا

یکی از مقاصد تور ماه عسل برای ثروتمندان دنیا، بورا بورا است. این جزیره ی زیبا دقیقا همان جایی است که افراد برای رسیدن به آرامش نیاز دارند. ما هم در این مطلب یک سفر مجازی به بورا بورا را برای خوانندگان خود ترتیب داده ایم. فمنوم را در این مطلب همراهی کنید و با جزیره ی زیبای بورا بورا آشنا شوید.

خرید تور ماه عسل برای بسیاری از افرادی که تازه ازدواج کرده اند، مهم است؛ چرا که دوست دارند این روزهای شروع زندگی مشترکشان را به بهترین شکل ممکن بگذرانند. 
بسیاری از آژانس های مسافرتی برای رفع این نیاز و خواسته ی افراد، تورهای ماه عسل به مقاصد مختلفی را در سراسر جهان برگزار می کنند که هر زوجی بنا بر سلیقه و بودجه ی خود، یکی از پکیج های تور ماه عسل را انتخاب می کنند.
پس از مقاصد مختلفی که در بخش تورهای ماه عسل فمنوم معرفی کردیم، امروز قصد داریم جزیره ی زیبای دیگری را به عنوان یکی ازبهترین مقاصد برای ماه عسل به شما معرفی کنیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
 

ماه عسل در بورا بورا

ماه عسل در بورا بورا

کسانی که هزینه ی زیادی، یا بهتر است بگوییم خیلی زیاد، را برای ماه عسل خود کنار گذاشته اند و می خواهند رویایی ترین روزهای زندگی خود را در قطعه ای از بهشت روی زمین بگذرانند، بورا بورا را در خرید تور ماه عسل خود انتخاب کنند.

بورا بورا کجاست؟

یکی از زیباترین نقاط روی زمین بورا بورا است. تنها با تماشای تصاویری محدود از این جزیره هم می توانید به عمق رویایی بودن این منطقه پی ببرید.
بورا بورا جزیره ای زیبا در اقیانوس آرام در شمال غربی تاهیتی در پلینزی فرانسه است. این جزیره به یکی از مکان های عالی برای غواصی در غار شناخته شده است که توسط سواحل مرجانی محاصره شده است. در این جزیر یک کوه آتشفاشنی با ۷۲۷ متر نیز وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند. 


ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.