یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

مسابقه گلزار

مسابقه برنده باش گلزار مسابقه ای جدید است که به زودی از شبکه ی ۳ سیما پخش خواهد شد. این مسابقه ی دو مرحله ای در مرحله ی اول در اپلیکیشن برگزار شده و در صورتی که شرکت کنندگان این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند، وارد مرحله حضوری خواهند شد. در ادامه از زمان پخش مسابقه برنده باش گلزار اطلاع خواهید یافت.

مسابقه گلزار

صدا و سیما در مدت اخیر تلاش زیادی برای جذب مخاطب کرده است که نمی توان آن را آن قدرها هم در این زمینه موفق دانست. مسابقه ی برنده باش گلزار نیز یکی از برنامه سازی هایی ست که برای جذب مخاطب به صدا و سیمای ایران صورت گرفته است.

برنامه هایی چون خندوانه و دورهمی توانستند ایرانی ها را ساعاتی در هفته به کانال های ایرانی علاقه مند سازند. با پایان یافتن دورهمی در حال حاضر خنداننده شو است که ساعات شبانگاهی ایرانی ها را به تلویزیون ایران معطوف می سازد.

رامبد جوان در حالی مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و اغلب نیز شکست می خورند، ساعاتی در روزهای آخر هفته موفق به خنداندن نسل های گوناگون کشور می شود و به نظر می رسد که این کار را به خوبی آموخته است که چطور در شرایط بحرانی بتوان نشاط جامعه را حفظ کرد. البته هنوز در مورد این که نشاط درونی و خندیدن سفره های کوچک شده را چقدر پر می کند، ساعت ها حرف داریم!

زمان پخش مسابقه برنده باش گلزار

اما حالا از جعبه ی جادوی تلویزیون و صدا و سیما یک مسابقه ی جدید با حضور سوپراستار سینما محمد رضا گلزار که تا به حال فیلم های بسیار پرفروشی داشته است، بیرون می آید.

زمان پخش اولین قست از مسابقه برنده باش گلزار پنج شنبه ها و جمعه ها راس ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ی ۳ سیما خواهد بود.

لازم به ذکر است که ضبط این مسابقه تلویزیونی از روز یکشنبه ۲۱ام مرداد آغاز خواهد شد.

 

مسابقه برنده باش گلزار

گفته می شود که تا به حال افراد زیادی با پاسخ دادن به سوالات اپلیکیشن برنده باش، مجوز حضور در مسابقه ی اصلی به شکل حضوری را پیدا کرده اند.


ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/تفریحات-و-سرگرمی/مسابقه-برنده-باش-گلزار-و-زمان-پخش-مسابقه-برنده-باش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.