یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

بهترین کشورها برای مهاجرت

کشور های مناسب برای مهاجرت کدامند؟ در پاسخ به این سوال قصد داریم در این مطلب به بررسی مهاجرت با مدرک و کشورهای مناسب مهاجرت بپردازیم. برای آشنایی با بهترین کشورهای مناسب مهاجرت مطلب زیر را دنبال کنید.

اغلب اوقات  از همه چیز حتی از زندگی خسته می شویم, آنقدر فشار کار و امور روزانه زیاد می شود که می خواهیم همه چیز را فراموش کنیم و از مشکلات و درگیری ها دور شویم. در این لحظات است که تصور می کنیم مهاجرت و ترک دیار برای همیشه راه حل خوبی می تواند باشد. در این لحظه به این مسئله فکر می کنیم که کدام کشورها برای مهاجرت مناسب اند؟

 لازم به ذکر است که علاوه بر خستگی و دلزدگی, مهاجرت علت های دیگری نیز دارد, عده ای دیگر به دلیل کسب علم و مهارت و یا شغل و درآمد بهتر و بیشتر تصمیم به مهاجرت می گیرند. برخی از افراد دوست دارند کشور جدید را برای شروع یک زندگی جدید برگزینند. برخی از کشور ها با آغوشی باز به استقبال مهاجران می روند و برخی از کشور ها نیز پذیرای آن ها نیستند و درخواستشان را رد می کنند. امروز فمنوم قصد دارد تا لیستی از کشور هایی را که می توان به راحتی در آن اقامت کرد در واقع کشور های مناسب برای مهاجرت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

کشورهای مناسب مهاجرت

بهترین کشور ها برای مهاجرت

 

۱.    مهاجرت به آرژانتین

اگر می خواهید در کشوری زندگی کنید که فرهنگ آن برایتان جدید و تازه باشد, آرژانتین بهترین کشور انتخابی برای شما می تواند باشد. در صورتی که سابقه ی جنایی نداشته باشید به راحتی می توانید برای ویزای ۵ ساله ی این کشور درخواست دهید. بعد از رسیدن به این کشور می توانید به کار یا تحصیل مشغول شوید و پس از آن ویزای دائم بگیرید. جالب است بدانید که این کشور به مهاجران امکانات آموزشی, بهداشت و درمانی, وکالت رایگان و حق الحاق به خانواده نیز می دهد, به همین دلیل است که افراد زیادی برای دریافت اقامت این کشور تلاش می کنند. 
لازم به ذکر است که برای ایرانیان به دلایل وضعیت اقتصادی و سیاسی مهاجرت به آرژانتین چندان هم ساده نیست.

۲.    مهاجرت به امارات متحده ی عربی

امارات متحده ی عربی مملو از نفت است که به راحتی نیز می توان اقامت آن جا را دریافت کرد. مهم ترین دلیل راحت بود اقامت این کشور احتیاج به نیروی انسانی است که در سال های اخیر مهاجران بسیاری را از کشور های آسیایی به خود جلب کرده است. ایرانیان از آن دسته از افرادی هستند که امارات متحده ی عربی را یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرت خود برگزیدند. ساختمان های بسیار بلند و آسمان خراش های جدید که در این کشور ساخته می شوند, یقینا نیاز به نیروی انسانی دارد. 

ادامه:

https://www.femanom.com/گشت-و-گذار/مهاجرت-با-مدرک-و-کشورهای-مناسب-مهاجرت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.