یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

طرح سربازی دختران چیست؟

با تازگی خبری مبنی بر طرح سربازی دخترها در فضای مجازی منتشر شده است. آیا طرح سربازی دخترها صحت دارد؟ ما قصد داریم در این مطلب به بررسی جزئیات طرح سربازی دخترها و سربازی رفتن دخترها بپردازیم و از صحت آن باخبر شویم. با ما همراه باشید.

جزئیات طرح سربازی دخترها و سربازی رفتن دخترها

چندی است که موضوع طرح سربازی دخترها شایع شده است. شاید طرح سربازی دختران به دلیل احتمال جنگ در خاورمیان شایع شده است. اما آیا طرح سربازی دخترها صحت دارد؟ برای بررسی جزئیات طرح سربازی دخترها به سخنان طیبه سیاوشی شاه عنایتی استناد می کنیم.


طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبری است به نقل از بنده روز گذشته در این رابطه منتشر شده است که در واقع سهل انگاری بوده است.

طرح سربازی دختران چیست؟

وی افزود: اصلا چنین طرحی در واقع وجود ندارد، طرحی با عنوان داوطلب بسیجی از سوی ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس تهیه شده بود که بنده در این رابطه صحبت کردم و طرحی با عنوان سربازی دختران وجود ندارد.

آیا طرح سربازی دخترها صحت دارد؟

طرحی با چنین عنوانی وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در واقع طرح داوطلب بسیجی از همان ابتدای مطرح شدن در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رد شد و در واقع در مصاحبه‌ بنده سهل‌انگاری صورت گرفته است گرچهبنده اطلاع دقیقی هم در باره این طرح ندارم، چرا که اصلا عضو کمیسیون حقوقی نیستم و طراح هم نبوده‌ام.

ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/اجتماعی/جزئیات-طرح-سربازی-دخترها-و-سربازی-رفتن-دخترها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.