یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

آزار جنسی نوجوان 13 ساله

علی رغم تمام مجازات سختی که برای تجاوز به کودکان و نوجوانان در نظر گرفته می شود، اما همچنان خبرهای متعددی از آزار و اذیت کودکان و نوجوانان به گوش می رسد. متاسفانه اینبار خبر از آزار و اذیت نوجوان ۱۳ ساله توسط سارق زورگیر منتشر شده است که در ادامه به جزئیات آزار و اذیت پسر ۱۳ ساله توسط شرور محل خواهیم پرداخت.

روز گذشته، پسری ۱۳ ساله به همراه پدرش به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مراجعه کردند و پرده از جنایت دیگری علیه کودکان برداشتند. اینبار ماجرا خبر از آزار و اذیت پسر ۱۳ ساله توسط شرور محل می دهد.

آزار و اذیت نوجوان ۱۳ ساله توسط سارق زورگیر

به گزارش فمنوم و به نقل از خبرنگار جنایی رکنا،سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: روز ۱۲ مرداد ماه امسال پسر نوجوانی همراه پدرش به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مراجعه و در طرح شکایتی عنوان داشت که توسط یکی از جوان های محل به نام "بهزاد" مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

با طرح شکایت اولیه با موضوع "آزار و اذیت" و تأکید موضوع از سوی پزشکی قانونی ، پرونده جهت ادامه تحقیقات و دستگیری متهم از شعبه ۴ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

نوجوان ۱۳ ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت ۲۰:۳۰ در حال رفتن از باشگاه به سمت خانه بودم که یکی از بچه محل ها به نام بهزاد که مقابل در خانه شان ایستاده بود مرا صدا کرد ؛ زمانیکه به او نزدیک شدم تا ببینم بهزاد با من چکار دارد ، ناگهان دستم را گرفت و مرا با زور و تهدید به داخل خانه شان در طبقه دوم ساختمان برد . بهزاد در خانه شان را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ".

ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/اجتماعی/آزار-و-اذیت-نوجوان-13-ساله-توسط-زورگیر-سارق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.