یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

معرفی رستوران باغ شازده تهران

رستوران باغ شازده تهران در بهارستان یکی از رستوران های سنتی است که در یک ساختمان قدیمی با قدمتی زیاد قرار گرفته است و می تواند لحظات بسیار خوشی را برای مراجعین بسازد. ما در ادامه به معرفی رستوران باغ شازده تهران در بهارستان خواهیم پرداخت و آدرس و منو رستوران باغ شازده تهران را در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی رستوران باغ شازده تهران در بهارستان

هیچ چیزی لذت بخش تر از صرف غذا در یک رستوران فوق العاده گرم و صمیمی نیست، رستورانی که فضای بسیار خوبی دارد و محیط آن فوق العاده دلنشین است. در این بخش از معرفی رستوران فمنوم، برآنیم تا رستوران باغ شازده را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین رستوران های تهران : در رستوران باغ شازده یک دیزی خوشمزه میل کنید

از رستوران های سنتی توقع داریم که در منوی غذای خود، علاوه بر انواع چلو و کباب ها، دیزی هم دیده شود. خیالتان راحت باشد که در منو رستوران باغ شازده شما حتما دیزی پیدا خواهید کرد، آن هم یک دیزی بسیار خوشمزه و دلپذیر و دلچسب!

در رستوران باغ شازده شما حق انتخاب دارید، یا می توانید در فضای سر بسته غذا میل کنید یا اینکه در حیاط و در محوطه بیرونی بنشینید و در آلاچیق های چوبی کنار درختان یک وعده حسابی نوش جان کنید!

چه داخل بنشینید چه در حیاط، یک حوض آبی رنگ سنتی در حوالیتان خواهد بود. اینجا یک مکان قدیمی است که قدمتی دیرینه دارد و بسیار حال و هوای عجیبی دارد.

راستی اگر بخواهید می توانید برگزاری جشن های کوچک و خودمانیتان را به دست این رستوران بسپارید، چرا که موسیقی زنده هم در این رستوران برگزار می شود. چی بهتر از این!

شاید این رستوران را هم دوست داشته باشید: رستوران کوتاه قامتان سوته دلان

 

رستوران باغ رستوران شازده بهارستان تهران

کادر رستوران باغ شازده ، بسیار مجرب است. در کل باید بگوییم اینجا همه چیز تکمیل است. اما خب باید این را هم ذکر کنیم که اگر با خودرو شخصی خود به این رستوران می روید، از پارکینگ در این رستوران خبری نیست.


ادامه در لینک زیر:

https://www.femanom.com/گشت-و-گذار/آدرس-و-منو-رستوران-باغ-شازده-تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.