یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

رستوران مرشد

رستوران مرشد ، با دسته همایونی لذیذ که سرو می کند، جز رستوران های بسیار معروف و محبوب تهران است که پاتوق سلبریتی ها است و منوی غذایی آن را نمی توان ارزان و نمی توان خیلی گران دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی رستوران مرشد بپردازیم.

اگر مایلید تا در یک رستوران سنتی بسیار معروف یک چلوکباب خوشمزه میل کنید، پیشنهاد می کنیم به رستوران مرشد بروید. این رستوران در یکی از محله های تهران با بافت بومی قرار گرفته است، یعنی در تجریش.

این رستوران در کوچه ذغالی های تجریش که بافت سنتی و اصیل خود را حفظ کرده است ساخته شده که در آن بوی زندگی و شادابی به شدت جریان دارد.

 

رستوران مرشد

معرفی رستوران : رستوران مرشد ، یکی از رستوران های خوب تهران

شما در این رستوران هر آن چه که از یک رستوران فوق العاده نیاز دارید را خواهید یافت، از یک محیط بسیار صمیمی با بافت سنتی گرفته تا کادری مجرب و غذاهای بسیار خوشمزه!

در این رستوران غذاها در سینی های مخصوص و با ظرف و ظروف های ویژه و سنتی سرو می شود، دقیقا همان چیز هایی که از یکرستوران سنتی انتظار دارید!

اینجا پاتوق افراد مشهور هم هست، هیچ بعید نیست یکی از شب هایی که برای صرف غذا به این رستوران بروید، یکی از سلبریتی ها را نیز در آن ببینید.

رستوران مرشد علاوه بر داشتن فضایی بسیار صمیمی، به ارائه غذاهای بسیار با کیفیت و خوشمزه مشهور است. شما در رستوران مرشد می توانید انواع چلوکباب ها و جوجه کباب ها، خوراک ها، پیش غذاها و خورش های سنتی و ایرانی را سفارش دهید.

البته باید بگوییم که چنین رستوران معروف با غذاهای خوشمزه حتما شلوغ است و برای رفتن به آن باید کمی حوصله داشته باشید و تحمل انتظار کشیدن در صف را داشته باشید. برای رفتن به این رستوران شما باید از دستگاه نوبت دهی شماره ای دریافت کنید و تا خالی شدن میز و نوبت رسیدن، منتظر بمانید که البته صبر شما به لذت صرف یک غذای خوشمزه در محیطی دلنشین، می ارزد.

این رستوران فضای باز و بسیار بزرگی ندارد و با ورود به آن با فضایی جمع و جور مواجه می شوید، اما در این رستوران از درها و پنجره های چوبی به سبک سنتی استفاده شده است که حس و حال بسیار خوبی برایتان ایجاد می کند.


منبع: 

https://www.femanom.com/گشت-و-گذار/معرفی-رستوران-مرشد-و-رستوران-مرشد-کجاست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.