یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

فیلم واکنش رونالدو به تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل تیم پرتغال

تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل پرتغالی ها مانع استراحت این تیم شد، تا جایی که رونالدو را پای پنجره ی اتاقش در هتل کشاند تا از هواداران ایرانی بخواهد به منظور استراحت تیمش، به تشویق و سر و صدا کردن پایان دهند. ماجرا از چه قرار بود؟ ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

تنها چند ساعت به شروع بازی ایران و پرتغال مانده است و تب و تاب صعود ایران به مرحله ی بعدی بالا و بالاتر می رود. این شور و هیجان تا جایی بالا رفته است که هواداران را وادار به تجمع رو به روی هتل پرتغالی ها در سارانسک کرده است.

داستان از چه قرار است؟

هواداران ایران رو به روی هتل پرتغالی ها سر و صدا به پا کردند

امروز بازی حساس ایران با پرتغال برگزار می شود و هواداران تیم ملی هم به خوبی می دانند که سد رسیدن و صعود به مرحله بعدی، برد تیم پرتغال است.
هواداران تیم ملی کشورمان، دیشب در اطراف هتل پرتغالی ها تجمع و شروع به تشویق تیم ملی کردند. البته باید بگوییم که هدف آن ها از این سر و صداها و هیاهو، تشویق تیم ملی نبوده است و بلکه یک هدف داشتند، که نگذارند تیم ملی پرتغال به خوبی استراحت کند تا برای مسابقه ی امروز با ایران، آمادگی کامل و لازم را نداشته باشند.
تجمع ۲۵۰۰ هوادار ایرانی با شعار " ایران قهرمان میشه، خدا میدونه حقشه " از تیم ملی کشورمان حمایت کردند.

برای  دیدن فیلم تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل تیم ملی پرتغال کلیک کنید

این تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل پرتغالی ها تا جایی پیش رفت که رونالدو در کنار پنجره ی اتاقش حاضر شد و به کمک حرکات بدن که در زیر میبینید، به هواداران ایرانی گفت که سر و صدا و تشویق آن ها، مانع استراحت رونالدو و هم تیمی هایش می شود و از آن ها خواست تا تشویق را به اتمام برسانند. به نظر می رسد که هواداران توانسته اند به هدف خود دست پیدا کنند.

برای دیدن فیلم واکنش رونالدو به تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل تیم ملی پرتغال کلیک کنید

این کار در همین مدت زمان اندک نزد بسیاری از ایرانی ها در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت، چرا که ورزشکاران ایرانی معروفند به جوانمرد بودن و نه برد به هر قیمتی. به گمان برخی ها، این کار از سوی هواداران ایرانی، آبروی طرفداران و تیم ملی را نشانه می گیرد چرا که کار به جایی رسید که پلیس روسیه وارد عمل شد تا هواداران را متفرق کند.

 منبع :

https://www.femanom.com/ورزشی/فیلم-تجمع-هواداران-ایرانی-هتل-پرتغال-واکنش-رونالدو

همان طور که می دانید بازی امروز بسیار حساس است و در صورت برد مقابل پرتغال، صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی قطعی می شود. اما در غیر این صورت شانس صعود تیم ملی به دور بعدی جام جهانی به اما و اگر هایی منجر می شود که می توانید در لینک زیر بخوانید:

شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۸

واکنش رونالدو به تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل
واکنش رونالدو به تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل پرتغال شب قبل از بازی ایران و پرتغال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.