یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

چرا علی کریمی به دادسرا احضار شد

علی کریمی ، این بازیکن و مربی سرشناس کشورمان، امروز به دادسرا احضار شد. او که کمی پیش تر با راه اندازی کمپین نخریدن با واکنش های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است، معلوم نیست که امروز به دلیل انتشار کدام یک از پست های خود در فضای مجازی به دادسرا احضار شده است. جزئیات احضار علی کریمی به دادسرا را در ادامه مطلب بخوانید.

یکی از بهترین و ارزشمندترین فوتبالیست های ایران، علی کریمی است که نه تنها به دلیل بازی ها و مربی گری اش نمونه است، بلکه به دلیل پست های اینستاگرامی اش در زمینه ها و مناسبت های مختلف، میان افراد مختلف محبوب است.
اما امروز از سایت ورزش سه ، خبر رسیده است که علی کریمی به دادسرا احضار شده است.

ماجرای احضار شدن علی کرمی به دادسرا

گفته می شود که در ساعت ۱۲ امروز، علی کریمی به همراه وکیلش در دادساری فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد. او یکی از فعالان حوزه فضای مجازی است اما هنور معلوم نیست که او به دلیل انتشار کدام یک از پست های اینستاگرامی اش به دادسرا احضار شده است.
البته دکتر وحید ملکی، وکیل علی کریمی، موضوع احضار علی کرمی به دادسرا را تایید کرد اما هیچ گونه اطلاعات بیشتری در این زمینه را منتشر نکرد.
او کمی پیشتر آغاز کننده کمپین نخریدن در اینستاگرام بوده است که با واکنش های مثبت و منفی بسیار مواجه بود. او با شروع این کمپین خواستار نخریدن اقلام غیر ضروری شده است که در نهایت به کاهش قیمت این کالاها منجر شود.

همچنین بخوانید : تاثیر کمپین نخریدن بر قیمت ارز، طلا و خودرو


البته نمی توان به قاطعیت گفت که او به دلیل انتشار این پست و شروع این کمپین، به دادسرا احضار شده است، چرا که او پیشتر با انتشار پست های حمایتی از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری در اینستاگرام هم واکنش های مثبت و منفی بسیاری را به جان خود خرید.

ادامه را در لینک زیر بخوانید:

جزئیات احضار علی کریمی به دادسرا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.