یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

ماه عسل در خرم آباد

اگر می خواهید برای ماه عسل، یکی از مکان های خوب برای ماه عسل را انتخاب کنید اما از طرفی هم می خواهید در ایران سفر کنید و چندان هزینه نکنید، می توانید با ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم یکی از شهرهای فوق العاده ی کشورمان را به عنوان مقصد ماه عسل به شما معرفی کنیم.

بعد از مراسم پر دنگ و فنگ عروسی، تازه عروس دامادها خود را برای اولین سفر زندگی مشترکشان آماده می کنند که به آن می گوییم ماه عسل.
ماه عسل برای زوجین قرار است روزهایی باید که شیرینی آن تا ماه زیر زبانشان بماند و طعم آن همچون عسل شیرین باشد و دلپذیر از آنجایی که این سفر قرار است شروع سفرهای مشترک یک عمر زندگی باشد، بسیاری برای آن، تدارک های زیادی می بینند. 
برخی ها ترجیح می دهند یک ماه عسل ساده، گرم و خودمانی داشته باشند و برخی دیگر دوست دارند که با خرید تور ماه عسل، به یک سفر لوکس به یکی از مکان ها برای ماه عسل بروند.
در مطلب " ماه عسل در بالی " ما یکی از مکان ها برای ماه عسل، مکانی زیبا و لوکس را به شما معرفی کرده ایم که خرید تور ماه عسل به مقصد بالی، هزینه ی زیادی هم در بر می گیرد.
اما امروز در این مطلب قصد داریم شما را با یک برنامه ی سفر ماه عسل ارزان اما بسیار صمیمی به شما پیشنهاد دهیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید. 
 

گردشگری در خرم آباد | ماه عسل در خرم آباد

تور ماه عسل به خرم آباد زیبا

خرم آباد کجاست؟

همانند نامش، خرم آباد واقعا زیبا و خرم است. خرم آباد در لرستان، سرزمین آبشارها و چشمه های خروشان قرار گرفته است. لرستان پر است از قلعه، چشمه، آبشار و روستاهای زیبا و طبیعت بکر آن برای هر مسافری جذاب است، به خصوص یک زوج تازه ازدواج کرده که عاشق طبیعت هستند و دوست دارند بکرترین جاذبه های دیدن کنند.
خرم آباد درست در دره ای باصفا بنا شده است و روی ساحل رودخانه قرار گرفته است، شهری هزارساله با قدمتی کهن که میزبان تمدن های متعددی مانند، کاسی‌ها، بابلی‌ها، ساسانیان، سلجوقیان و خوارزمشاهیان بوده است. 
در سفر ماه عسل به خرم آباد هم فال است و هم تماشا، هم جاذبه های گردشگری طبیعی می بینید و هم طبیعتی بکر که مثل و مانندش در هیچ جای ایران یافت نمی شود. به جای خرید تور ماه عسل به شهر و کشورهای خارجی، خرم آباد می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد.
 

مخمل کوه لرستان

در خرم آباد کجا بریم؟

مخمل کوه

اگر می خواهید یکی از زیباترین کوه های ایران را ببینید و اولین سفر مشترکتان را در یک کوه جنگلی زیبا آغاز کنید، مخمل کوه یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. 
این کوه مرتفع، در قسمت شمال شرقی خرم آباد قرار گرفته است و همان گونه که از نام آن پیداست، صخره های آن، به دلیل پوشیده شده از، سبزه، گل و گلسنگ، همانند مخمل نرم و لطیف می شود و با شروع فصل بارندگی، این گلسنگ ها به رنگ سبز در می آیند. در این کوه آبشار زیبایی با همین عنوان وجود دارد که بر محبوبیت آن می افزاید و برای عکس برداری اولین سفر مشترک بسیار مناسب است.
 

آبشار گریت خرم اباد

دو آبشار زیبای خرم آباد

همان طور که گفتیم، در خرم آباد آبشارهای زیبایی وجود دارد که در ادامه به معرفی چند آبشار زیبای آن خواهیم پرداخت:

آبشار نوژیان

این آبشار از آن جایی که مرتفع‌ترین آبشار لرستان است و گیاهان دارویی در اطراف آن می‌روید، بسیار معروف است. این آبشار بسیار زیبا در ۴۰ کیلومتری جاده کمربندی خرم آباد قرار گرفته است.

آبشار گریت

این آبشار به دلیل پر خروش بودن آن و قرار گرفتنش در میان درختان بلوط، زالزاک و مو بسیار معروف است. این آبشار ۱۵ متری یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در لرستان است و یک مکان مناسب برای گرفتن عکس‌های دونفره در ماه عسل!
 

در خرم آباد کجا اقامت کنیم؟

اگر بخواهید در یکی از هتل های خوب خرم آباد اقامت کنید و از طرفی هم به جاذبه های گردشگری به راحتی دسترسی داشته باشید، هتل رنگین کمان گزینه ای مناسب است. این هتل از سال ۱۳۹۲ به پذیرایی از مسافران مشغول است و در مجتمع تفریحی رنگین کمان واقع شده است که در آخرین طبقه هم می توانید در رستوران گردان آن، با چشم انداز زیبای شهر، غذای خوشمزه میل کنید.

چنانچه می خواهید ماه عسل رویایی خود را در ایران سپری کنید، به جای خرید تورهای گران ماه عسل خارجی، به خرم آباد زیبا سفر کنید و این روزها را ماندنی کنید.


منبع: 

https://www.femanom.com/ماه-عسل/تور-ماه-عسل-و-سفر-به-خرم-آباد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.