یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

یوفتوسا، مجله ی اینترنتی

برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به همراه خانواده به ورزشگاه آزادی بروید

بالاخره مجوز حضور خانوادگی در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های جام جهانی صادر شد. از همین امروز با بازی ایران و اسپانیا می توانید به ورزشگاه آزادی بروید. برای اطلاعات بیشتر درباره ی تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

قبل از شروع بازی های جام جهانی، با تصویب پخش بازی های جام جهانی در سینماها، زمزمه هایی برای پخش فوتبال در ورزشگاه آزادی نیز به گوش می رسید.
این موضوع تا آنجایی پیش رفت که زیر ساخت های لازم برای برپایی این مسابقه در ورزشگاه آزادی آماده شد. اما در همان بازی اول، یعنی بازی ایران و مراکش، مجوز برای حضور خانوادگی در ورزشگاه آزادی صادر نشد.
اما در ساعات ابتدایی امروز اعلام شد که تماشای بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی با خانواده، آزاد است.

همچنین پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: در چه صورت ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه صعود می کند؟

بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی با خانواده

کسانی که مایلند تا این بازی فوتبال هیجان انگیز را به همراه خانواده در ورزشگاه آزادی تماشا کنند، می توانند در این ورزشگاه حضور پیدا کنند و از آن جا تیم ملی فوتبال ایران را تشویق کنند.
ساعاتی پیش مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی صادر شد و هم اکنون خانواده ها می توانند برای تماشای بازی ها به ورزشگاه آزادی بروند.
جالب است بدانید که بعد از بازی امروز ایران و اسپانیا، تمامی مسابقات فوتبال جام جهانی تا ۲۵ تیر ماه در ورزشگاه آزادی پخش خواهد شد و می توانید به همراه خانواده برای تماشای بازی ها به این ورزشگاه بروید.
پیش تر به دستور ناصر محمودی فرد، مدیر این مجموعه ،زیر ساخت های لازم برای پخش مسابقات در ورزشگاه آماده شده بود. همان طور که در مطلب " تماشای بازی های جام جهانی در ورزشگاه آزادی با خانواده " گفتیم، در این ورشگاه، یک نمایشگر ۱۲۰۰ متر مربعی قرار داده شده است و علاقه مندان می توانند از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه بازی ها را تماشا کنند.

 منبع:

https://www.femanom.com/ورزشی/تماشای-بازی-ایران-و-اسپانیا-با-خانواده-در-آزادی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.